مدیریت موفق یک شرکت لجستیک کوچک

مدیریت موفق یک شرکت لجستیک کوچک

نویسنده مقاله؛ گوناسکاران - ای.دبیلیو تی ناگی(دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ)

 

چکیده

در این مقاله، یک مطالعه موردی روی یک شرکت لجستیک یا حمل و نقل ثالث کوچک در هنگ کنگ ارائه شده است. این شرکت از این جهت جالب است که موسوم به پادشاه شرکت‌های لجستیک 3PL هنک کنگ است. این شرکت از نظر عملکرد کسب و کار و رضایت مشتریان، بسیار موفق عمل کرده است. ائتلاف راهبردی و استراتژیک این شرکت با هر دوی مشتریان و عرضه کنندگان به بهبود استفاده از منابع نظیر فضای انبار و ناوگان‌های حمل و نقل کمک کرده است. همچنین این شرکت در حال توسعه‌ی عملیات خود در چین با هدف تبدیل شدن به یک شرکت بالغ است. تحلیل این مورد بر فاکتورهای موفقیت بحرانی (استراتژی و فناوری‌هایی) متمرکز است که باعث شده تا یک شرکت کوچک تأسیس شده در 1996 بسیار موفق شود.


این بخش اختصاص دارد به .

ضمناً شما عضو گروه های کاربری مجاز برای مشاهده این بخش نمی باشید.

بازگشت


کپی
لینک اشتراک گذاری